ایکس لارج

ایکس لارج

ایکس لارج

ایکس لارج

خطرات مصرف یک قرص

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۲۷ ق.ظ

خطرات مصرف یک قرص

برای برخی افراد، اکستازی می تواند اعتیاد آور باشد. یک نظرسنجی از کاربران جوان اچستای جوان و متوسط ​​نشان داد که 43 درصد کاربران اکستاسی مصرف معیارهای اعتیاد را داشتند که علیرغم آگاهی از آسیب های جسمی و روحی، اثرات ترک و تحمل (یا کاهش پاسخ) این وابستگی ادامه یافت و 34٪ از معیارهای مصرف مواد مخدر. تقریبا 60٪ از کاربران اکستازی علائم سکته مغزی مانند خستگی، از دست دادن اشتها، افسردگی و تمرکز دشواری را گزارش می دهند.
قرصهای اکساستویا تقلبی

مطالعات نشان داده اند که بیشتر قرص های شاد و مهیج، که تحت نام Ecstasy فروخته می شوند، حاوی محرک های دیگری هستند که خطرناک تر و ارزان تر هستند، و ارزان تر از Ecstasy می شوند. بنابراین، برخی از مصرف کنندگان مواد خود را با یک کیت مخصوص برای کاهش آسیب خود آزمایش می کنند.
مشکلات عصبی با استفاده از قرص اکستازی

مشکلات عصبی تحقیقات در مورد حیوانات، استفاده از اکستازی را به آسیب های دراز مدت به نورون های مربوط به خلق، تفکر و قضاوت مربوط می کند. مطالعه در نسل های غیر انسانی نشان داد که فقط 4 روز از مصرف اکستازی می تواند عصب های سروتونین را که 6 تا 7 سال بعد از آن پایان می یابد، آسیب برساند. در حالی که عوارض عصبی مشابه در انسان به وضوح نشان داده نشده است، تحقیقات گسترده حیوانات نشان می دهد که خواص آلاینده اکستازی نشان می دهد که اکستازی برای مصرف انسان ها امن نیست.
قرصهای اکساستریت تولید می شود؟

X یک ماده کاملی است که از گیاهان گرفته نشده است مانند کانابیس، تنباکو یا تریاک، اما یک ماده شیمیایی است که به طور غیرقانونی در آزمایشگاه تولید می شود. تولید کنندگان این قرص مواد شیمیایی مختلف شامل کافئین، دکسترومتورفان (سندرم ضد سرفه)، آمفتامین و حتی کوکائین را اضافه می کنند. بنابراین خلوص قرص های X همیشه مشکوک است. این آزمایشگاه ها عمدتا در اروپای غربی، به ویژه در کشورهایی مانند هلند و بلژیک است. چندین آزمایشگاه در ایالات متحده وجود دارد. به تازگی، سندیکای اسرائیل در بازار دستگیر شده است و منبع اصلی توزیع قرص در بسیاری از کشورها است.
مقدار قرصهای اکستازی

مؤسسات ملی سوء مصرف مواد، یک نظرسنجی در مورد نظرسنجی های آینده توسط موسسه تحقیقات اجتماعی دانشگاه میشیگان خواهد بود. در سال 2010، 4.6٪ از دانش آموزان 12 و 4.7٪ از دانش آموزان 10 ساله و 2.4٪ از دانش آموزان کلاس هشتم گزارش دادند که از سال گذشته اکستازی استفاده کرده اند. در سال 2000، 8.2٪ از دانش آموزان 12 ساله، 5.4٪ از دانش آموزان 10 ساله و 1.3٪ از دانش آموزان هشتم اظهار داشتند که از اسهت استفاده کرده اند. در بررسی MTF 2010، دانشجویان آمریکایی آمریکایی آفریقایی آمریکایی از تخیل کمتری نسبت به دانشجویان سفید و اسپانیایی استفاده کردند. در سال 2010 اداره سوء مصرف مواد مخدر و خدمات بهداشت روانی نتایجی از بررسی ملی مصرف مواد مخدر و سال 2010 را منتشر کرد. در میان افراد 12 تا 49 ساله، میانگین سنی اولین استفاده از اکستاس 4/19 سال بود. در سال 2010، حدود 695،000 آمریکایی در سن 12 سالگی و بالاتر، در حال حاضر (به عنوان مثال ماه گذشته) مصرف کنندگان مواد مخدر اکساستیس هستند، بدین معنی که آنها یک ماه قبل از مصاحبه تحقیق از اکساستیس استفاده می کردند. مصرف فعلی تخمینی در سال 2010 مشابه سال 2009 است. مصرف اکستازی در بین جوانان 12 تا 17 ساله بین سال های 2004 تا 2007 کاهش 0.3 درصدی داشته اما در سال های 2009 و 2010 به میزان 0.5 درصد افزایش یافت. به طور کلی، تخمین های سوء مصرف مواد به شرح زیر است: 2010 دسته مواد مخدر غیر قانونی با بیشترین تعداد کاربران فعلی در میان افراد 12 ساله یا بالاتر ماریجوانا (2،4 میلیون نفر) بود که به دنبال سوء استفاده از داروهای ضد درد (2 میلیون)، آرام بخش (1.2 میلیون)، اکساسی میلیون نفر)، مسکن (0.8 میلیون) و کوکائین و محرک ها (هر 0.6 میلیون).

  • هوتن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی