ایکس لارج

ایکس لارج

ایکس لارج

ایکس لارج

توضیح درد گوشواره

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۲ ق.ظ

توضیح درد گوشواره

ما باید توجه خاصی به تغییرات در بدن داشته باشیم، به ویژه اگر آنها قابل مشاهده هستند، زیرا معمولا نشانه هشدار دهنده ای از مشکلات جدی سلامتی است که در بدن رخ می دهد. حتی گوش ما می تواند برخی از مشکلات بهداشتی را پیش بینی کند. گوش های ما از زمانی که ما متولد نشده اند بسیار زیاد نیستند، به استثنای اندازه آنها که بزرگتر می شوند. ما همه اشکال گوش داریم و می توان آن را به عنوان اثر انگشت در نظر گرفت.
درمان درد در گوشواره

پس از بررسی علائم بالینی و شناسایی علت درد گوش، متخصص، درمان مناسب برای هر بیمار را انتخاب خواهد کرد. این درمان ها ممکن است شامل قطره های گوش، داروها، گرفتگی گوش و سایر روش ها باشد.
دلیل گلودرد

اگر متوجه شوید که گوش های شما به طور دائمی رنگ هستند، این شرایط ممکن است کمبود ویتامین C یا ویتامین D را نشان دهند. همچنین گوش های پائین می توانند نشانه های کم آبی بدن باشند.
علت گلودرد

اسهال کانال گوش می تواند خطر بالای بیماری عروق کرونر را نشان دهد.
درد کیسه گوش چیست؟

گوشهای ما یک ماده مومی برای محافظت از گوش می دهند. این واکس دائما در حالت عادی به خارج از گوش می رود و به تدریج ناپدید می شود. اما گاهی اوقات یک جرم سخت این موم ممکن است شکل و کانال گوش را مسدود کند. در این مورد، شما احساس می کنید که یک یا هر دو جنس ناشنوایان هستند و برای شما بسیار آزار دهنده هستند. به یاد داشته باشید که هرگز نباید سعی کنید موم را درون گوش با خط چشم باز کنید. از آنجا که می تواند آن را به گوش شما بیشتر فشار می دهد و به طور کامل بلوک کانال گوش. اگر احساس می کنید که جرم گوش باعث درد در گوش شما می شود، باید به متخصص ENT مراجعه کنید. ممکن است برای متخصص یک ماسک گوش خود را با فشار آب (این شستشوی گوش) ضروری است.
دلایل درد گوشواره

گاهی اوقات یک سرماخوردگی می تواند باعث ایجاد درد گوش بدون عفونت گوش شود. این آسیب گوش به علت میزان زیادی از مخاط است که گوش شما در هنگام سرماخوردگی تولید می شود. برخی از این مخاط ممکن است در گوش میانی تجمع پیدا کنند و باعث ایجاد فشار بر گوش و گوش و گوش شود. درمان های زیر نیز می تواند به کاهش درد گوش کمک کند: استنشاق آب با استفاده از یک مواد مخدر با استفاده از مواد مخدر مبتنی بر خانه

  • هوتن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی